π🌞π
Programok
4. óra:
Mindenki abban a teremben és azzal a tanárával lesz, akivel amúgy is órája lesz (kivéve, aki OKTV-re készül, illetve akinek tesiórája lenne). Logikai és vizuális rejtvényekből álló feladatsorokat (LogiQsok) kell csapatban megoldani. Egy csapat 5-6 főből áll, a csapatok kialakítását célszerűen már a kezdés előtt valósítsák meg és írják fel a helyben kiosztásra kerülő kísérőlapra.
5. óra:
Választott program: mindenkinek ki kell választani egy programot és azon részt vennie.
A választását előzetesen jeleznie kell legkésőbb csütörtök tanítás végéig, hogy kialakíthassuk a rendezvények pontos menetét (pl π-foci beosztást).
A választás egyéni, kivéve a π-foci-t, amelyre csapatosan kell jelentkezni, egy csapat minimum 5, maximum 7 fő és az 5-6.
Választható programok:
- πQ (Online logikai játékok, ötféle), 18, 22, 23-as termek
- Olimπa (párhuzamosan) tesiterem, benti és kinti pályák
- πrakós (kirakós játékok) - 38, 41, 42 termek
- Koshima - sziget (10 készlet)
- Tangram - csillagjegyek (20 készlet)
- Sudoku (70 készlet)
- Körlabirintus (20 készlet)
- πmogu (amőba-verseny) - 27, 28, 29 termek
PI-naphoz kapcsolódóan pályázatot hirdetünk az alábbi témakörökben. A pályamunkákat Pénteken hatodik óra végéig kérjük benyújtani offline, vagy online formában.
- πη (Piéta)
- PI-vers (betűszám a PI számjegyei alapján) [segítő app]
- Óda a PI-hez (tetszőleges vers, amely a PI-t, vagy más matematikai fogalmat dicsőít)
- Raπ
- PI-Rap (RAP szöveg, amely a matekról szól és szerepel benne a PI)
- πktor Művészeti pályázat
- valamely PI-vel kapcsolatos matematikai fogalmat mutat be művészi formában (rajz, festmény, kerámia, hímzés, ruha, stb)
- π-tál
- Valamely étel elkészítése, amely kapcsolódik a PI-hez (ezen pályamunkákból kerülnének ki a nyeremények is :-))
- kéπ humor
- Humoros ábra, szóvicc, képes formában